Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 00:56 - Вдъхновението, което искам да предам и на другите
Автор: 4myself Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1499 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.08.2015 01:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Малко за мен:  В момента живея в Офенбах, Германия. Преди това учих 3 години в Англия.  Ценя малките неща и искам да разкажа за моя опит и да накарам и другите да се почувстват вдъхновени, мотивирани и щастливи. Смятам, че път към това е спортът и здравословното хранене. Бих добавила и позитивното мислене и йогата. Когато се научим да обичаме себе си и тялото си, ще се чувстваме по-красиви и по-щастливи. Ще имаме желание за повече неща и ще ги правим с удоволствие. Ще радваме хората около нас и ще им бъдем по-полезни. 
Желанието за спорт, от малка още, дължа на баща си. Мама също винаги е спортувала, но на баща ми му се налагаше понякога да ме кара на сила . Когато бях 6-7 клас играех баскетбол и в часовете по спорт - волейбол. След това преустанових всичко. Като малка, бях по-закръглена и често бях обект на подигравки. След това пораснах и влязох във форма. Много обичам да карам ски и кънки на лед. Тези видове спорт ми доставят удоволствие, но не са достатъчни. Когато заминах за Англия имах проблеми с килограмите и ми се наложи да взема мерки. Спомням си, че правих някакви диети. Например 24 дни ядях само месо и салати. Отслабнах, но се чувствах зле.  Започнах да ходя на фитнес към университета - всяка сутрин. Правех едни и същи упражнения и не мога да кажа, че ми доставяха удоволствие. След това спрях фитнеса и отново качвах и свалях килограми, което никак не беше добре за тялото ми. Нека споделя, - обичам да си хапвам всичко, особено сладки неща, като не се ограничавам. Предимство е обаче, че не пия никакви  газирани напитки и ненатурални сокове. Естествено и емоционалното ни състояние има  голямо влияние върху нашето тегло  и душевно състояние.
През 2013 започнах да посещавам нов фитнес в Англия, като ходех на зумба и степ. Летата в които си бях в София посещавах в The Gym  комбинирана гимнастика, а на друго място и  народни танци. Преди да се дипломирам в Англия (2014), намерих фитнес  със СПА. Като, че ли в Англия се запалих най-много по различните видове групови тренировки (body pump, aerobics, yoga, pilates, zumba), а й сауната след тях беше плюс за отпускане на мускулите :).  Когато се прибрах в България започнах да посещавам Атлетик. Специално искам да благодаря на треньорката Нора Пенчева, която ме вдъхнови и още повече ме запали към тренирането, особено към Йогата. Там посещавах комбинирана гимнастика, зумба, тае бо, пилатес, йога, народни танци. Дори имах мотивацията да ходя преди работа в 7:30.  Така, все повече започнвах да се запалвам по спорта и към това да изграждам тялото си. Постигнатите резултати бяха очевидни, но трябваше много търпение и воля за продължаване на започнатото - на мен този процес ми отне около 4-5 години. По принцип се стремя да се храня здравословно, но не мога да кажа, че съм се ограничавала. Ако успея да изградя режим, смятам че ще се чувствам още по-добре и резултатите ще са максимални. 
През април 2015 заминах за Германия. В началото ми беше трудно без да се движа, защото бях свикнала да спортувам и тялото си го искаше. Започнах да тичам и да правя упражнения, но не мога да кажа, че тичането ми доставя такова удоволствие, както груповите тренировки. Обичам интензивното кардио, но може би имам нужда от разнообразие. След около месец  не издържах и започнах да посещавам един фитнес - McFit. Там има видео стена и различни групови тренировки. Това което правя сега е: “Fatburner Step”, “Body fight”, “Bodyshape”, “Sixpack”, “New York’s Ultimate Body Plan”, “Yogalates”, “Boot Camp”, “Body balance.”  Освен това карам колело по около 100 км на седмица, тъй като уча немски и работя във Франкфурт. В действителност, съм отслабнала и доста съм се стегнала, което дължа на страшно интензивния ми начин на живот. Знам, че за всеки човек е различно и всеки постига по-различен начин резултати, но от опит установявам, че различните видове тренировки помагат най-много и развиват различните групи мускули. Не е задължително да се прави всичко това, просто на мен ми доставя удоволствие.  Който когато има време. Mоже всичко това да се прави и вкъщи, ако има къде. Има толкова много хубави и полезни клипчета в Youtube. За начало дори смяната на асансьора със стълби е достатъчна. 
Много ще се радвам, ако мога да помогна и да мотивирам и вас да постигнете мечтаните резултати. Не е лесно и се изисква много търпение, но по пътя ви обещавам, че ще видите смисълът и идеята. Не е задължително да стане бързо, напротив не трябва да се насилваме. Ако ви се тича - ще тичате, ако не – не! Ако ви се тича 15 мин ще тичате толкова, а не 30 мин и да не ви доставя удоволствие, защото това ще ви откаже. Повярвайте ми - накрая сами ще искате повече.  Желанието ми е да мога да ви измъкна от ежедневните проблеми и да пренасоча енергията ви в усъвършенствана такава.
Аз ще споделя опита, прочетеното, наученото, нещата, които ще продължавам да изпробвам и да уча. Заедно ще е по-лесно.  Много хора са го постигнали, можем и ние. Дано съм ви вдъхновила за началото. И най-важното, ако ще го правите - правете го за себе си, а не за другите! Не е важно да сме слаби, а да се чувстваме добре в нашето тяло! Ако ние се харесваме и другите ще ни харесват! :) 
ПС: Искам да се разгранича от професионалистите, защото не съм такава и не искам да бъда. Моята цел е различна. Искам да продължавам да уча и да намеря хора, които споделят моята идея. Искам да се забавлявам докато постигам резултати и най-важното да се чувствам добре, в хармония със себе си и света около мен.
Може да ме последвате във Фейсбук: https://www.facebook.com/DoingIt4Myself и Инстаграм: https://instagram.com/doingitformyself/    



Гласувай:
1
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 4myself
Категория: Спорт
Прочетен: 3183
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031